communicatie storing - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nanda Krol - WaarBenJij.nu communicatie storing - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nanda Krol - WaarBenJij.nu

communicatie storing

Door: papa Jannes & mama Anja

Blijf op de hoogte en volg Nanda

11 Mei 2007 | Suriname, Paramaribo

Lieve mensen

Natuurlijk vragen jullie je af waarom Nanda geen nieuw bericht op haar site plaatst. Dat is begrijpelijk, want ze is zo fanatiek en enthousiast.
Eerst was Nanda druk met de nasleep van de inbraak. Een dag na ons (pa en ma) vertrek uit Suriname konden Nanda en Sanne weer terug in hun huisje aan de Residastraat. Echter na vier dagen stond in hun huisje en in de hele wijk Zorg en Hoop en nog in een aantal wijken van Paramaribo hoog water. Ongeveer 30 tot 40 cm wateroverlast vanwege de lange of korte regenperiode.
Dus Nanda en Sanne moesten opnieuw verkassen. Daarbij ligt nu ook door wind, storm en regen een gedeelte van het telefoonverkeer plat. Tegelijkertijd heeft een grote tanker op de grensrivier, de Marawijnerivier tussen Suriname en Frans Guyana, een belangrijke internetkabel geraakt. Er is al een aantal dagen geen internetverkeer mogelijk. Nanda heeft ons verzekerd dat ze klaar staat met een aantal boeiende verhalen en foto's van trips, van het lesgeven en van de grote sportdag ("samenwerking", 10 mei 2007) Ze wil wel graag,... maar kan gewoon niet.

Het gaat goed met Nanda op haar nieuwe adres en met haar activiteiten. Ze hoopt dat ze spoedig weer online is.

nieuwe adres:

vriendelijke groeten,

Jannes en Anja Krol

• 11 Mei 2007 - 18:26

Jantje:

dus nu ben je even "echt" ver weg.
    We hebben geduld en wachten af.
    Succes met alles en hopelijk blijft het hierbij wat tegenslag betreft.
    veel plezier nog de laatste weken
    groetjes jantje

• 11 Mei 2007 - 21:11

Marike:

Het is toch niet te geloven ... elke keer verbaas ik me weer hoeveel dingen jullie mee maken die niet 'normaal' zijn voor Suriname. Ik hoop niet dat jullie door dit alles spijt krijgen van de keus die je ooit maakte om naar Suriname te gaan... Liefs Marike

• 12 Mei 2007 - 00:29

Tjeerd:

Blijft toch de communicatie per postduif over... ;-)

• 12 Mei 2007 - 19:42

Rineke En Ton:

Hoi Nanda als je dit leest dan heb je weer verbinding en dat is hopelijk weer heel snel. We begrijpen dat je geen natte voeten meer hebt en begrijpen dat je nieuwe stek wel bevalt.
    Beneden geeft Wim een feestje vandaar dat we nu die dingen doen die er soms bij inschieten zoals je site volgen en door het lawaai van de muziek heen lukt het wel om een berichtje te produceren. Hij geeft een feestje omdat hij 18 mei a.s. voor 4 maanden naar Ierland (Cork) vertrekt om stage te lopen en om een deel van zijn studie (marketing plan) af te ronden. Je ziet het een internationele neven en nichten familie. Wij zelf hopen met de Pinksteren op La Palma (één van de kleine eilanden van de Canarische eilanden)te zitten. Rineke heeft namelijk een keer buiten het vakantie seizoen een weekje vrij dus meteen van profiteren.
    He Nan het gaat je goed en we hopen dat je de rest van de tijd ontspannen kunt genieten van alles wat er nog staat te gebeuren.
    Veel lieve groeten van Rineke en Ton

• 13 Mei 2007 - 15:51

Oma Krol :

lieve kind je moet daar ook van alles mee
    maken.en toch door zetten flink hoor !!!
    we hopen gauw weer iets te lezen.fijn dat
    papa en mama even melden waarom je geen
    berichtjes meer kon sturen. we hopen dat alles gauw weer in orde komt.het nieuwe adres bevalt je gelukkig goed dat is nogal mooi.hou je goed meisje liefs van
    opa en oma krol.

• 17 Mei 2007 - 12:08

Rutger En Willem:

Hallo.
    Wij zijn net naar de training van s.c.Heerenveen.
    Heerenveen heeft met 5-1 van feyenoord gewonnen. met ons gaat alles goed ,met jou hopelijk ook.
    groetjes je hveen vrienden.